fredag 30 april 2010

detta har hänt...

  • jag har inte sett någon cortege - o det känns väldigt bra
  • jag har ätit en alldeles utsökt god middag - lax i ugn med egyptiska färskpotatisar som var goda
  • jag har INTE stått och huttrat i för tunna finvårkläder i obekväma finskor med för hög klack på Liseberg
  • jag har varit på IKEA i bekväma kläder o sköna skor
  • jag har INTE sjungit in våren
  • jag har brottats med ett skolbokningssystem och nästan avgått med en meningslös seger
  • jag har avrundat min coach då jag helt enkelt INTE har råd fastän jag älskade att gå på papper och bli medveten om sidor jag inte vill kännas vid - som avundsjuka och projiceringar
  • jag har förhoppningar om att mina kids i övre tonåren INTE har sjungit in någon vår med hjälp av för mycket alkohol och nu huttrar i för tunna vårkläder med kräks på sina finskor
  • jag har strax lämnat april 2010 bakom mig och den kommer aldrig tillbaka ...
japp happ - precis så var det - Pax Vobiscum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar