onsdag 31 mars 2010

projekt

har varit på mitt andra besök hos homeopaten. en oerhört beläst kvinna, så full av kunskap att det liksom inte får plats inne i henne utan det trillar kunskap ur munnen.. som pärlor.. .. för svin.

näää.. inte riktigt så, men jag hinner inte med. hänger inte med. tänker att jag borde komma ihåg, vet att jag aldrig gör det. vill så gärna återberätta allt jag lärt mig men inser att jag sitter och ljuger ihop historier eftersom jag inte antecknade som jag borde.

så mycket jag vill kunna - så mycket som försivinner i samma sekund som jag vänder bort örat. tänker att jag kanske kan homeopatbehandlas för det. kallas det okoncentration och var det magnesium som ordinerades för det?

jag är ganska nöjd över att jag är en lättledd liten människa. och det inte för inte som jag kan titulera mig projektledare. just nu görs kropp och kost till projekt och jag ger efter för min stora övertygelse.. om man alltid gör samma sak får man alltid samma resultat. så jag gör nya saker.
jag vet att jag visst kan vilseledas.. men hellre ledd än låst.

i morron börjar jag jobba halvtid. med våren återkommer även delar av livet. ingen ska njuta mer än jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar