söndag 20 juni 2010

ännu en dag bland blommor och blad

... det är mycket fint där jag har mitt helgarbete.
Inspirerande.
Det är det allra bästa -att vara i och vara med i att skapa en inspirerande miljö.

Samtidigt inser jag hur jag fungerar
som att det här med scenariobyggande inte det minsta är min grej och aldrig kommer till att bli.
Jag gillar funktion.
Jag gillar enkelhet
Jag gillar att det finns en röd tråd.
Jag gillar helhet...

Det finns en inre skiss på en väg som kan vara min eller kanske ännu hellre en stig.
Den är till vissa delar grön.
Den är inte på något sätt rak.
Den är oxå en utmaning.
Den är bara min egen - den är inte ett endaste dugg kopierad från någon annan...

för övrigt firade jag en söt liten sexåring idag
Brasilien slog Elfenbenskusten med 3-1
Tidningarna var fyllda av bilder på en söt och lycklig brud
Och äkta kärlek är vackert
och blommor i kritvitt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar