fredag 18 juni 2010

engelsmännen sjunger

och spelar fotboll

jag halvtittar och halvslumrar

...halva juni försvann hastigt ut i tidsbehållaren.

Sista helgen på plantskolan.
Det är det bästa extrajobb man kan ha - nära och enkelt.

Jag älskar det enkla.

Nästa vecka blir det en kort vecka- Måndag till Onsdag.
Torsdag blir ledig LEDIG LEEEEEEEEEEEDIIIIIIIG.

Min ambivalens börjar avta - gruppdynamiken mojnar - arbetet känns mer och mer roligt.
Jag känner ansvaret och en slags glädje i arbetsuppgifterna.
Jag gillar historia och den frusna minuten,ansiktsuttrycken,speglandet av tankar och drömmar.
Dessutom är svartvita kort vackra.
Färg är ofta överskattad pålagd kristyr och glasyr.

svart vitt är enkelt...vackert
Sepia likaså ...

det är dags att sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar