tisdag 1 juni 2010

jag har inte bloggat på länge. undrar om någon har märkt det.

det har varit första dagen i första sommarmånaden och den har varit alldeles ljuvlig. vilket kan bero på solen, värmen och att jag har haft en arbetslös dag. och inatt får jag skylla mig själv för jag sover fortfarande med duntäcke. det faktum kan inte ens ett vidöppet fönster avhjälpa.
jag är inte bara varm, jag är lite dum också. eller lat.

förövrigt så var jag på gustav adolfstorg igår. det var länge sen jag anslöt mig till manifestationer av olika slag, förr i tiden var det titt som tätt.

jag var tvungen att med min kropp bara stå där och markera att det går inte längre. världen är galen och jag vill inte gå galen med den. kort efter den tysta minuten som skapade just den efterlängtade känslan av lite mindre galenskap, gick jag. det räckte så. det räcker länge.



kram på er

1 kommentar: