måndag 21 juni 2010

ännu en dag med svartvita bilder,photoshop,strukturer och excel

... och hur gick det till att jag hamnade i den samlingen uppgifter?

En gång för länge sedan gick jag en utbildning till projektledare.

En gång för lite mindre länge sedan gick jag en utbildning till där projektledning ingick...

Varför har jag så svårt med excel?
Varför blir jag liksom matt och tappar modet med alla dessa små kluriga och smarta rutsystem framför mig.
Varför är det så oerhört lätt att klicka fram en sidoruta med vad-som-helst-förutom-tabellmodulerna A1 - A 35?

Jag önskar innerligt att jag kunde hälla in lite rutsystem i min snarkande vänstra cortex.
Väcka denna i protest motsträviga del av mig som bara tvärvägrar...

Gick en skön kvällspromenad i slottskogen med fin man och sprillig liten italiensk vinthund...
Lagom varmt och fullt av vackra människor vid gott mod med picknickkorgar som såg ut att ha det fint tillsammans...

Det räcker långt...

Hitintills står det 2-0 till Spanien...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar