torsdag 1 juli 2010

En road trip och vad man kan få syn på, 1

Nu är jag återkommen. Välbehållen om än inte välhållen. Har många bilder och många filmer från det förlovade landet. Ett skojigt land. En roadtrip innebär med automatik mycket vägar. Och upplevelser från vägar. Jag tänkte att jag skulle ge er en smakbit lite varje dag. Som en följetong typ. Som "Sommarpratarna" fast bara jag. Eller bara min upplevelser.

Ett bilburet land. Som sagt var. Detta är en av miljoner vägar genom Los Angeles


Alla som klimatkompenserar räcker upp en hand!
................ nähä.. nänä..


Det finns överfulla vägar. Och det finns vägar som är tomma. Som bara är.




Natur och kultur. Och man behöver inte välja. Eller.





Så finns det övernaturliga varelser som bara ligger och ligger. Rätt som det är. Som sjölefanter. Längs vägen på en roadtrip.

1 kommentar:

  1. Ingen får mig att småle och skratta som du!
    Puss Bodil

    SvaraRadera