fredag 16 juli 2010

jo då

det kommer en del 7, var så säkra.

problemet är bara att jag kör på inspiration, inte på disciplin. Det är därför jag inte skriver böcker, är i min keramikverkstad, bakar nyttigt bröd, är oknubbig, lagar mat och kläder... och allt annat jag inte gör eller är. För min inspiration och jag går ofta åt olika håll, ser världen ut olika vinklar - jag kan känna en liten gnutta energi nångång och tänka.. jaaa, NU går jag ut och drejar den där 50årspresenten till den där vännen. men då säger inspirationen ... nonono.. vi måste vänta LITE till, till SNART. DÅ kommer det att bli ännu finare... DÅ kommer du att skapa det där underverket du har den där superklara bilden av...SNART vill rabarberpajen från trädgården skördas, OM ETT LITET TAG har storyn för din stora roman kommit till dig.... ta dig ett glas vitt så länge!

det är du värd.

så, sålänge.... håll till godo!



ja, det är jag. också.

3 kommentarer:

  1. testar om det går att kommentera

    SvaraRadera
  2. Känner igen mig lite i det...

    SvaraRadera
  3. transpiration då ... svett-as helt enkelt!
    Jag tror det funkar- åtmistone ibland.

    SvaraRadera