torsdag 30 september 2010

Betongutbud

Här kommer den. Den fastnaglade undulaten. Ja, här kommer utvalda delar av betongproduktionen. Temat är "Glada figurer som fastnat mitt i livet".

Ganska underhållande om jag får säga det själv.





Nu undrar förstås vän av kvinnlig frigörelse vad jag menar med att betonga fast tjejen. Om jag jobbar symboliskt. Mitt svar är enkelt... det är roligt.. eller konst.



förresten kan ni klicka på den och se att hon är både glad och kampberedd.



Sen blev det en bonus för den här figuren var med i samma leksakspaket som tjejen (som var den jag var ute efter, frågan är.. vad har dom ihop).
Den får iaf nu kommunicera med den rakubrända fågeln från 90-talet.



Jag har ett dinosaurie-idé på gång. Dinosaurier som får tala med tomtar.. nu som jultema.

Det är bara att beställa, tänk julklapp till nån du gillar ... eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar