onsdag 1 september 2010

skriver ner mina drömmar

Alltså mina nattdrömmar i en av Pocketshops färgglada anteckningsböcker
Det är inte att leka med vilka krumsprång mina synapser håller på med där högst uppe i fettmotorn nattetid.
 Ett slags Skräckblandad förtjusning över Cirkus Soleil uppe i knoppen.
Häromnatten var det baconkriget i boxningsringen... stora skivor bacon vilka man slängde på varann.
Och Bacon gillar jag skarpt - så känslan var att slåss med något jag gillar...
Inatt var det någon Roomserviceliknande man som helt enkelt bara var så himla GOD och fixade till hela min lägenhet och jag var sådär hissnande överförtjust tacksam.
Att det var overkligt att bara få mycket hjälp bara sådär - helt utan gentjänsttvång
Avrundade med att jag kunde prata med små barnspöken och t o m krama om dem i min nystylade lägenhet.

jag vet inte om det kan vara dax för In Treatment IRL ?
eller om stressnivåerna av kortisol stuckit iväg mot oanande höjder
eller om jag bara skall vara tacksam för ett rätt rörligt intellekt som minsann klarar av att associera så det står det härliga till...

För övrigt är veckan nu slut och det här inlägget startades för fyra dagar sedan.
Nähä för det här inlägget startades för mer än fyra dagar sedan ...
och nu tänker jag låta det få komma ur sin redigeringslåda här i bloggersfären
och sedan kommer jag skriva ett till som kommer handla om ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar