måndag 3 maj 2010

somnade

på altanen... tre gånger idag.
sen kom min goda vän och tyckte rätt. eller, hon var så välformulerad och säker på sin smaksak att vi nu kunde bestämma oss för den rätta bruna färgen. det är oerhört skönt att höra nån beskriva känslan man går på.

jag har även trimmat pälsen. nu har han liksom parallella körbanor över ryggen. jag lovar, det ÄR svårt att trimma en päls med människotrimmer. å andra sidan är det bara insidan som räknas för hundar och han älskar att bli trimmad. helt oblygt skiter han i resultatet. önskar att jag var mer som pälsen.

.. detta är inte min päls... tackålåv

Mot eftermiddagen blev det trerätters söndagsmeny ute på stan. avenyn en söndag i maj är en gåta. dock ej för mig att lösa.

i morron börjar nytt jobb på samma jobb. härligt faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar