torsdag 27 maj 2010

trötthet som surrar

just nu matt o trött
Surrtrött - vilket yttrar sig som ett slags vibrationer i kroppen, en liten bit under huden.
Snart lär näsblodet bryta fram likt en yster liten vårbäck.
Skall man slå i väggen tycker jag man kan göra det på ett positivt sätt...

MEN

jag är lätt stolt över mig själv som på en relativt kort tid lyckats lära mig scanning,lite mer avancerad photoshop,katalogisering o lite annat som jag inte gjort förut... i Uddevalla av alla ställen...

OCH

det känns ju bra

OCH

Sverige och ANNA gick inte vidare i Eurovisionen och eftersom jag har den här surrande tröttheten i kroppen finns det inte det minsta bryende ifråga om detta

DÄREMOT

blir jag mer frustrerad av att jag inte heller orkade titta på semifinalerna med bl a mimartister (som jag avskyr helhjärtat) och någon som hade en fågel av barnprogramvariant på scen samt att Vitryssland lånat upp sig på Robert Wells... helt otippat...

Jag hoppas de ligger kvar ett tag på SVT Play - I really Do...

Nu måste jag sova ...      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar