söndag 30 maj 2010

är det någon mer än jag ...?

som tycker den här fiolspelande lilla norgesmurfen ser lätt galen ut ?

eller måhända är han frireligös?




Igår var det Eurovisionschlagerfinal 
och jag tittade på hela från the beginning to the end...

Jag gillade vinnarlåten.
Jag gillade Grekland fastän det såg ut som om de lånat in Kevin Kostner - Opa Opa !!!
Jag gillade Frankrike med fotbollsklacktryck o salsahöfter mixat med afrikansk rytmik
Jag gillade den jättelika Isländskan som slängt bort E- type - mest för att hon var jättelik men också cool
Jag gillade den upphottade Gustav Vasa frisyren från Serbien
Jag gillade enkelheten i Paul Simonkopian


Jag gillar mindre att svenskar älskar att copy paste:a
Jag gillar mindre uppumpade bröst/läppar/egon 
Jag gillar verkligen minst av allt jävla mimartister

och varför fällde inte Robert Wells ut ett par fjäril vingar ???

men Let`s Paaaaaaaaaaaarty !!! ...istället !

  Alle alle alle!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar