måndag 7 december 2009

det fastnade en Broms


i min tankefälla - för han är lite lik en sådan, Salman Rushdie och jag blev så glad över att han säger det han säger här i Babel:


Sir Salman Rushdie - Sorry!
Andlighet börjar stå även mig upp i halsen - hokuspokusfilijokus healing me healing you och så en aura och där trillade jag ner i min chackra navel ...o försvann

Imorgon skall jag skriva om Kunsbacka - en stad -en möjlighet - en livsstil

... och mina rim går fan inte hem hos Indiska... WTF!
nu ska jag rimma på detta: TRIKÅKLÄNNING - tänker raskt på kapten Klänning men det lär nog inte gå hem.
Web-och tävlingsansvariga verkar vara frireligösa mellanstadielärare i 60 + åldern - fnys...

3 kommentarer:

  1. Gjorde ett uselt försök att skriva om smalltowncity.. gick åt skogen.. i morron är en annan dag..

    SvaraRadera
  2. förresten så rimmade jag på trikåklänngen... antagligen kommer jag att vinna... !

    SvaraRadera
  3. ...ja det är inte lätt ...vare sig rimma på trikåkänningen eller skriva om KBA town.
    Jag skrev ett ilsket inlägg om Ullared - Rosmari och Kjell och hela arbetarklassen blev sågad jäms med sina neonrosa crocks...
    det blev blodigt med alla fötter i färgglad plast så jag tog bort ...
    tänk om man kunde göra ett svenskt True Blood - vampyrUllared...
    det vore nåt
    hoppas du vinner- jag kommer rimma ända fram till jul ...

    SvaraRadera