fredag 25 december 2009

Mannen Myten...

Tomten!
Och nu är det över ... för denna gången!
Det skall bli spännande att se Hur Var och Varför 2010?

Min spaning ifråga om 2009 är att det var ett lugnare tempo detta året ...kan ha fel men det var min känsla - överhuvudtaget...

sedan blir det konstigt att säga tjugohundratio eller säger man tvåtusentio - inget ligger direkt självklart i munnen...

Och Mannen Myten Tomten som kom till mig var en toppenkille och jag måste varit en snäll kvinna för jag fick så fina fina julklappar och det var roligt och kändes varmt och fint inuti själen.
Min vanliga gnagande känsla av otillräcklighet vilar fortfarande sitt lilla ångestspöke på en tillräcklighetskudde och tillräckligt gott ÄR Gott!

...jag kan tacka min lugna fina käraste i livet för det - en människa och min egen speciella favoritsurikat i flocken!

God flockJul på er Alla! ... därute i molnet ... !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar