lördag 5 december 2009

Ho hooo oooo




Hallå....... Haaalllååååååååååååå

ekar det inte lite ödsligt härinne? Ibland känns det här lite som en skräckis, finns det nån därute?
Lusten att börja nynna Pink Floyds Is There Anybody Out There .. känns nästan ohanterlig. Eller ännu värre, tänk om jag börjar bli Jack Nicholson i The shining.

redrum redrum redrum redrum redrum redrum

Kan vi inte alla göra så här för att känna mig mindre rädd, alla som läser hör av sig i kommentarsfältet. Man behöver inte skriva nåt intelligent.. kanske bara ett litet ? eller nån stor bokstav, typ K. Eventuellt ett % eller &. Bara ett livstecken. Anonymt går kanon.

Ett litet litet tecken för er men en stor sak för mänskligheten, denna dag i form av mig.

1 kommentar:

  1. Oj - det är rädslans dag idag på Cortexoasen ...
    Jag förstår dig... tror jag - känner mig rädd över nationens tillstånd och På Spåret och att jag inte har tålamod för jag vill att vi ska ha massa läsare hit som förstår allt vettigt vi har att komma med ... och som talar ut ...
    Ut ur garderoben ...säj något men så sääääääj nååååågot dååååå...
    vilken film är det ? tro ?

    SvaraRadera