torsdag 19 november 2009

Bakteriebloggen dag 2

Hos Malou är det tema självmord. Vilket jag inte tänker raljera över. Bara konstatera att hon, Malou, låter lite för deltagande sliskig när hon pratar om det. Hua.

Satte mig i soffan igen, även om jag är bättre idag. Det är en överraskande snabb förkylningsprocess... hmm, jag hade sett fram emot iaf några dagar till utan krav på aktivitet.

Men, eftersom jag kan stå upp idag så är dagens projekt att fotografera Traderafynd som kommit och visat sig vara för litet, stort, fel - allt är alltså inte högsta vinsten. Lägger in det själv och hoppas att nån annan vill vinna. Högsta vinsten. Folk tycker det är konstigt att säga att man vinner på Tradera. Men visst vinner man väl när man är högst i en budgivning?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar