tisdag 17 november 2009

jag jobbar på ...

...att bli döv.
Efter att ha varit ljudkänslig light och med extremt kass "barhänghörsel" tar jag nu steget fullt ut...
Jag är ett otroligt trevligt sällskap i barer - jag bara nickar och ser glad ut - hela tiden.
Hör absolut nada ... Hur intressant kan det vara...å andra sidan ...
Vad jag jobbar med ? Snygg ? På rygg ? ...trygg ?... ålder? ...åder?... hur många låder ...?
Fattar ingenting - sörplar drink eller öl eller glas vin - nickar lite ...hmmm ... ser mystisk ut ...hoppas jag...eller uttråkad...eller kylig ... isdrottningen från Narnia
Va, om jag sett Arn? ...drottningen i Arn...i ? Avskydde Arn - skitfilm
Förlåt... om jag äter fil ?
Nu ska jag ställa mig bakom Baren - japp ! Likaså bra ! Griffeltavla fram!Rita din drink!
Lyssnar på Coldplay - Viva La Vida - fruktansvärt bra och eftersom det är så bra så blir det högre och högre...

Idag har jag blivit kåoatschad - det var häftigt ...Tack Anita ! Good work!
Alla mina 834 för dagen möjliga vägval trattades snabbt ner till tre och för mig med mitt idé översvämmande huvud var det en lättnad ... A relif.

Nu har jag en hemuppgift att göra och en struktur - det känns ovant men trevligt-nöd-vändigt.

Imorgon skall jag på två timmar lång intervju om att bli försäkringssäljare - fast jag står nog hellre i en bar och talar teckenspråk och har rita gissa springleken i drinkformat...

Skål ta mig fan ! Svål tamil fann! Tvål mig fann... och hörapparat !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar