fredag 27 november 2009

Ett samtal

Fetjag - vad tänker du på lilla päls
päls - inget särskilt
jag - jo, men jag ser ju att du har något på lilla hjärtat
päls - nä, inte på hjärtat, möjligtvis på tänderna
jag - nu förstår jag inte riktigt ...?
päls - du borstade dom
jag - vilka?!
päls - TÄNDERNA!
jag - ja, man måste borsta tänderna ibland, annars kan man få tandlossning
päls - men du använde en maskin
jag - maskin och maskin, jag använde en batteridriven tandborste
päls - men jag vill inte ha dina kariesbaciller i min mun!
jag - aha.. är det det du ligger och tänker på.. men du, du behöver inte vara orolig. det är inte mitt borsthuvud.
päls - nähä
jag - nä .. det är .. ett.. gammalt.
päls - jaha.. är det inte det som du har använt och kasserat?!
jag - jo o.. iåförsig.. men det är inte farligt.. alla baciller har redan dött..
päls - men det är inte normalt att borsta djurs tänder med eltandborstar.. som man plockat upp ur papperskorgen
jag - normalt och normalt.. det enda sättet att få dig att inte lukta avlopp i munnen... sorry men sant
päls - det borde du tänkt på innan du hämtade mig.. jag har inte bett om att få bli adopterad......
jag - du är faktiskt 49 mänskoår och borde inte använda såna barnsliga argument..
päls - och du är 50 .. Mmhhooaaaa .. ha HA!
jag - ............ var inte sur, kom nu så gosar vi.. och du, jag kan fortsätta låta bli att klippa klorna..
päls - ok .. men jag tänker håra ner i alla fall ..
jag - ok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar