söndag 15 november 2009

Den nya dagen

...blev till söndag
och inget har hänt - inte någonting...
frukost och sedan TVslötittande med tillhörande zappning ...än hit än dit mellan kanaler...
Den största Loosersfinalen i USA - människor som gått ner i vikt Mega till tok Xgames till Family gay ... nyheter... Loosersfinal ...igen
jag är i mina slappakläder- ett slags Ninja dräkt - mössan är på och raggsockor.
Samt Kari Trå fleecejacka i glada färger . Jag ser för jävlig ut helt enkelt. Oduschad låter jag mig få sitta ner och vara mer tärande än närande i effektivitetens näringskedja.
Idag é jag kass och det behövs.
Går en promenad i Ninjadräktsoutfit innanför jackan - handlar mat - går hem - äter mat-tillbaka till zappningen - nu är det dansbandskamp och Magika De Hex kvinnan med mega-dansbands- ego som sitter i juryn och verkar utlånad från Hipp hipp ... hön brhöuther djo hält schjokt ...är otrevlig och verkar mer än dum i hela huvudet. Var hittade de henne?
Vissa söndagar är såhär - oduschade- tidskonstiga och plötsligt hejar jag på Torgny Melins
...att göra dansband av Ebba Gröns 800 grader räddar delar av hela den här dagen ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar