tisdag 17 november 2009

Jag undrar

.. om det snart inte är strax över tio läsare härinne snart! Och jag blir så glad över varenda liten, eller för all del stor människa som tittar in här för att se om vi skrivit nåt nytt roligt. Kanske något intelligent, kanske nåt att le eller skratta åt. Lipa en stund över sorgligheterna vi handskas med. Som tex det här sorgliga; jag börjar bli förkyld.

Det började så smått med att jag var tvungen att snyta mig under lunchen med en god vän, (förresten en medlem av 10gruppen) och sedan eskalerade det snabbt. Jag vet precis vad jag har att vänta nu. Rinnsnuva, tappad smak, trötthet, nysningar.

Och jag tänker blogga om detta nu. Min del av denna blogg kommer från och med nu och några dagar framöver bli en temablogg om bakterieutveckling. Tänkte att det kunde komplettera alla pappabloggar, mamabloggare, tråkiga Bodil Malmstenbloggen och alla sammanlagda modebloggar. Kom ofta, för jag kommer att göra kontinuerliga inlägg eftersom det i rinnsnuveprocessen hör till att jag inte kan stå upp utan en toarulle i näsan. Dessutom har jag köpt en fusktempurkudde väldigt lägligt som jag nu tänker ligga in. Jag kan för all del blogga om det med.

Kanske jag roar er med frågesport! Typ:

Kan någon säga vilken av följande grejjer som kommer att vara instucken i mina näsborrar ganska ideligen under denna tid?



Svara i kommentarsfältet!

1 kommentar:

  1. : D Roligt!!!
    Va fan ...testa kantarellen - du kanske får en riktig tripp ...till en magisk enebacke med halvnakna muskulösa kantarellmän med hattarna på nacken...
    är oxå förkyld ... och mina kantareller är slut ...

    SvaraRadera