fredag 20 november 2009

Dag 3: Återanvändning



Jag är mer förkylda idag...än igår. Antagligen blev jag bönhörd av "någon" som läser den här bloggen. Igår skrev att jag var lite besviken över att bli frisk så fort och nu känns det som att man återanvänder samma förkylning på mig. Jaja.. som sagt, man ska vara väldigt försiktig med vad man önskar.

Jag gjorde iallafall det jag skulle igår och satte in alla annonser på Tradera. Ingen har ännu gett något bud vilket jag försöker att inte ta som en personlig förolämpning. Idén att buda på varandras utgångna kläder är ju annars genial. Första, andra, tredje.. och nånstans fylls en garderob av mitt "vintage" (en kjol från 2004).

Återanvänder även en bild på vår dansbanealtan. När det regnar som värst, när mörkret är värre än risken för svininfluensa, då tänder vi upp dansbanan. Kulörta lyktor på recept liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar